Gadżety reklamowe do salonu kosmetycznego

Gadżety reklamowe nierzadko są kojarzone z wszelkiego rodzaju targami branżowymi czy konferencjami. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby firma korzystała z nich również na co dzień. Co więcej, bez znaczenia jest także branża – gadżety z powodzeniem sprawdzą się w firmach marketingowych, budowlanych, ale także tych z sektora beauty.

Gadżety dla fanek piękna, czyli co wybrać do salonu kosmetycznego?

Z uwagi na charakter tego typu salonów, gadżety powinny być w odpowiedni sposób dobrane do otoczenia. W salonie kosmetycznym liczy się każdy szczegół, a osoby korzystające z usług nie tylko chcą lepiej wyglądać, ale także zrelaksować się w przyjemnym dla oka miejscu. Z tego względu polecamy przede wszystkim gadżety, które niejako wtapiają się we wnętrza i tworzą z nim spójną całość.

Pierwszą, bardzo oczywistą i popularną propozycją są kubki. Jest to genialne rozwiązanie, ponieważ samodzielnie można wybrać ich kolor, ale także zaprojektować nadruk, który zostanie na nie naniesiony. Dzięki temu można serwować Klientom kawę w kubku z logo marki lub grafiką nawiązującą do dbania o urodę. To bardzo subtelna, a jednocześnie efektywna metoda budowania świadomości wśród Klientów. Zaletą jest także wiele możliwości – dzięki nowoczesnej technologii oznaczane mogą być nie tylko ceramiczne kubki, ale też na przykład metalowe.

Jeśli salon kosmetyczny prowadzi sprzedaż produktów pielęgnacyjnych, takich jak wszelkiego rodzaju szampony, maski czy kremy, warto pakować je w specjalnie zaprojektowane torby. Plastikowe siatki warto zamienić na te z papieru – po pierwsze jest to zdecydowanie lepsze dla środowiska; po drugie torba może zostać spersonalizowana w dowolny sposób. Godne uwagi są także torby z materiałów takich jak bawełna czy juta. Przez to, że z tego typu torby są wielorazowe, Klienci salonu mogą korzystać z nich na co dzień, na przykład podczas zakupów spożywczych. Jest to więc dodatkowy sposób promocji, bo logo zostanie zauważone przez sporą liczbę osób!

W salonach kosmetycznych jednym z najważniejszych dla Klientów aspektów jest wygoda. Wielu właścicieli zdaje sobie z tego sprawę, dlatego podczas niektórych usług można korzystać z poduszek i koców. Jest to więc idealna okazja, aby zadbać o ich wygląd! Poduszka z nadrukiem to bardzo przyjemny gadżet reklamowy, który występuje w wielu rodzajach – od klasycznych, po wersje podróżne.

Personalizowane gadżety do salonu kosmetycznego

Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny, a równie dużo jest metod ich personalizacji. Oznaczenie można wykonać na wiele sposobów, bo pod uwagę jest brane między innymi tworzywo, na którym ma zostać zrealizowany nadruk. Jeśli więc szukasz oryginalnych produktów do promocji Twojego salonu, koniecznie zapoznaj się z ofertą 66projekt lub skontaktuj się bezpośrednio ze specjalistą, który zaproponuje Ci najlepsze rozwiązanie dostosowane do Twojej branży!