Jakie gadżety reklamowe dla klientów

Istnieje wiele rodzajów gadżetów reklamowych, które można oferować klientom. Oto kilka pomysłów ze stałej oferty agencji reklamowej 66projekt.pl

  1. Gadżety ekologiczne (wykonane z włókien bambusa i zbóż)
  2. Gadżety elektroniczne (ładowarki bezprzewodowe, latarki, głośniki bluetooth, wagi)
  3. Kubki (ceramiczne, porcelanowe, termiczne, papierowe, turystyczne)
  4. Butelki (szklane, metalowe, termiczne, sportowe, filtrujące)
  5. Termosy i kubki termiczne (z gwarancją nieprzeciekania i długim trzymaniem ciepła)
  6. Maskotki (gotowe wzory)
  7. Maskotki (szyte na zamówienie)
  8. Kalendarze i notatniki (książkowe)
  9. Kalendarze (ścienne)
  10. Pendrive i Powerbank
  11. Smycze (płaskie, sznurowadłowe, tkane, sublimacyjne)
  12. Breloki (tkane, sznurowadłowe, sublimacyjne)
  13. Torby (ekologiczne, worki na buty, sportowe)
  14. Plecaki (szkolne, ekologiczne, z zabezpieczeniem RFID)
  15. Leżaki (klasyczne, z podłokietnikami)
  16. Słodycze (bomboniery, krówki i ciacha)
  17. Napoje (złociste z pianką, na zdrowie)
  18. Długopisy (markowe)
  19. Neony (z logo, napisy, małe, duże, wewnętrzne, zewnętrzne)

Gadżetem reklamowym dla pracowników jak i klienta może być odzież. Ważne, żeby była to odzież wysokiej jakości, nie kurcząca się, nie mechacąca, nie tracąca fasonu i koloru. Nadruki nie mogę się spierać. Od lat prym w branży reklamowej wiodą:

  1. Bluzy
  2. Czapki
  3. Koszulki
  4. Polary
  5. Skarpetki (garniturowe, frotte, stopki, sportowe, zimowe)
  6. Odzież ekologiczna (ekologiczna bawełna, fair trade, certyfikaty)
  7. Odzież szyta na zamówienie (Fullprint, odzież dziana)

Ważne jest, aby wybrać gadżety, które będą użyteczne i atrakcyjne dla klientów, aby zapewnić skuteczną promocję i uzyskać pozytywne skojarzenia z marką. Pamiętaj, że w 66projekt.pl dobierzemy gadżety reklamowe, które zapewnią najlepsze doznania Twoim klientom. Możesz otrzymasz bezpłatnie sugestię gadżetów na realistycznych wizualizacjach. U nas nie kupisz bubla, testujemy wszystkie produkty ze stałej oferty, zanim zaproponujemy je klientowi.