Wybór gadżetów reklamowych nie jest trudny. Pod warunkiem, że znamy kilka zasad, którymi warto się przy tym kierować. Na co więc zwrócić uwagę przy doborze gadżetów? Podpowiadamy!
Dla kogo ma być gadżet?
Pamiętaj, że gadżety reklamowe nie są dla Ciebie. W zależności od sytuacji zostaną one podarowane Twoim pracownikom, kontrahentom czy klientom. Dlatego tak ważne jest określenie profilu odbiorcy – pozwala to na idealne dopasowanie gadżetów do jego preferencji.
W tym przypadku bardzo ważna jest branża. Jeśli współpracujesz z osobami z sektora przemysłowego, na pewno docenią oni bardzo praktyczne gadżety. Z kolei w branży technologicznej mogą się sprawdzić bardziej innowacyjne produkty, jak na przykład połączenie notesu z ładowarką. Nie bez znaczenia jest także wiek odbiorców – dojrzałym osobom z pewnością bardziej przypadnie do gustu elegancki zestaw piśmienniczy, niż słuchawki bezprzewodowe.
Liczy się jakość!
Gadżety reklamowe muszą być nie tylko ładne, ale także trwałe. Najwyższa jakość produktów jest ogromnie ważna, ponieważ gadżety są niejako wizytówką. Jeśli podarujesz komuś gadżet, który zepsuje się po kilku użyciach, zdecydowanie nie wpłynie to pozytywnie na wizerunek Twojej firmy. Dlatego jeśli wybierasz na przykład ładowarkę bezprzewodową, upewnij się, że zapewnia ona wystarczającą moc ładowania oraz ma w zestawie kabel USB.
Oznaczenie dopasowane do gadżetów
Jest to aspekt, o którym zapomina wiele osób. Nadruk musi być dostosowany do danego produktu! Jeśli chcesz zaprojektować dużą grafikę, z wieloma szczegółami i wyraźnym logo firmy, to mały pendrive nie będzie najlepszym wyborem – zdecydowanie lepiej sprawdzi się bluza, która ma większą powierzchnię. Z kolei jeśli nadruk ma być subtelny i minimalistyczny, zrezygnuj z dużych gadżetów, na których oznaczenie mogłoby się po prostu zgubić.
Dodatkowo zwróć uwagę na metodę wykonywania oznaczeń. Jest ona dobierana pod kątem tworzywa, a każdy sposób zapewnia inne efekty. W 66projekt można wykonać zdobienie za pomocą między innymi nadruku UV, tampodruku, graweru laserowego, dtg i haftu.
Gadżety to nie tylko długopisy!
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody, jednak w działaniach promocyjnych warto czasem postawić na powiew świeżości. Mimo to wiele firm popełnia ten sam błąd – stale wybierają te same gadżety reklamowe. Tymczasem do wyboru jest niezliczona ilość produktów, które w kreatywny sposób można wykorzystać do promocji firmy. Zastanów się, czy nie warto zamienić klasycznej smyczy reklamowej na zestaw do sera lub zestaw do wina. A może gadżety mają być przeznaczone dla osób z branży turystycznej? Globus korkowy z pewnością pozytywnie ich zaskoczy!
Potrzebujesz dodatkowego wsparcia w doborze gadżetów reklamowych? Koniecznie skontaktuj się z 66projekt – nasi specjaliści zaproponują Ci najlepsze rozwiązanie!