Pomoc

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji wynosi ok 3-5 dni roboczych  dla zamówień detalicznych od wybranego przedmiotu oraz 7-10 dni roboczych dla zamówień hurtowych. Czas realizacji jest też w dużej mierze uzależniony od wybranej metody nadruku.

Ceny w sklepie

Ceny widoczne są przy produktach. Są to ceny brutto zawierające podatek VAT 23%.  Koszt nadruku ukazuję się po dodaniu projektu w wizualizatorze. Odbiorcy hurtowi, zamawiający regularnie większe ilośći mogą liczyć na 10-15% rabatu na odzież oraz indywidualne wyceny znakowania. Pośrednicy oraz agencje reklamowe mogą liczyć na rabat rzędu 20-25%. Rabat udzielany jest po weryfikacji zgłoszenia w ciągu 24h. Formularz zgłoszeniowy znajduję się pod tym linkiem 

Czy znakujecie towar powierzony?

Tak, na wyłączną odpowiedzialność klienta. Nie odpowiadamy za uszkodzenia materiału, którego nie znamy. Znakowanie powierzonego towaru podlega indywidualnej wycenie. Może być droższe do 20% od znakowania naszego towaru. Przy wielonakładowym znakowaniu przeprowadzamy test pierwszej sztuki celem sprawdzenia.

Czy robimy nadruki na poczekaniu?

Nie! Proces znakowania jest złożony i wymaga czasu. Możesz skorzystać z usługi express, która dostępna jest za dopłatą, ustalaną indywidualnie. Wtedy możesz liczyć, że wyrobimy się w ciągu 1 dnia roboczego.

Jak mogę zapłacić?

Za pomocą bramki płatności przelewy24, paypalem, przelewem do faktury pro forma oraz osobiście w naszej pracowni na ul.Rynek Śródecki 13 (wyłącznie gotówką przez uruchomieniem zlecenia).

Jakie są metody wysyłki?

Kurier DPD lub odbiór osobisty w naszej pracowni na ul.Rynek Śródecki 13. Nie wysyłamy za pobraniem. Nie wysyłamy paczkomatem.

Przebieg reklamacji

Staramy się być najlepsi i nie doprowadzać do sytuacji, kiedy konieczny jest zwrot produktu. Jesteśmy jednak tylko ludźmi i czasem choć bardzo rzadko możemy popełnić błąd, którego nie zauważymy.

Masz prawo oddać towar, który nie został wykonany na indywidualne zamówienie w ciągu 14 dni od dostawy bez podania przyczyny (dotyczy koszulek z gotowymi projektami wizualizatora oraz samej odzieży bez znakowania).

Jeśli zamówiłeś produkt z indywidualnym nadrukiem i nie spełnia on Twoich oczekiwań, napisz do nas maila na info@66projekt.pl Nie zostawimy Cię z problemie. Poszukamy rozwiązania.