FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji wynosi ok 3-5 dni roboczych  dla zamówień detalicznych od wybranego przedmiotu oraz 7-10 dni roboczych dla zamówień hurtowych. Czas realizacji jest też w dużej mierze uzależniony od wybranej metody nadruku.

Ceny w sklepie

Ceny widoczne są przy produktach. Podajemy ceny netto oraz brutto z VAT 23%. Wszystkie ceny uwzględniają nadruk do formatu A4 w 1 miejscu.

Czy znakujecie towar powierzony?

Tak, na wyłączną odpowiedzialność klienta. Nie odpowiadamy za uszkodzenia materiału, którego nie znamy. Znakowanie powierzonego towaru podlega indywidualnej wycenie. Może być droższe do 20% od znakowania naszego towaru. Przy wielonakładowym znakowaniu przeprowadzamy test pierwszej sztuki celem sprawdzenia.

Czy robimy nadruki na poczekaniu?

Nie! Proces znakowania jest złożony i wymaga czasu. Możesz skorzystać z usługi express, która dostępna jest za dopłatą, ustalaną indywidualnie. Wtedy możesz liczyć, że wyrobimy się w ciągu 1 dnia roboczego.

Jak mogę zapłacić?

Za pomocą bramki płatności przelewy24, paypalem, przelewem do faktury pro forma oraz osobiście w naszej pracowni na ul.Rynek Śródecki 13, gotówką lub karta przed uruchomieniem produkcji.

Jakie są metody wysyłki?

Kurier DPD, paczkomat Inpost lub odbiór osobisty w naszej pracowni na ul.Rynek Śródecki 13. Nie wysyłamy za pobraniem.

Przebieg reklamacji

Staramy się być najlepsi i nie doprowadzać do sytuacji, kiedy konieczny jest zwrot produktu. Jesteśmy jednak tylko ludźmi i czasem choć bardzo rzadko możemy popełnić błąd, którego nie zauważymy.

Masz prawo oddać towar, który nie został wykonany na indywidualne zamówienie w ciągu 14 dni od dostawy bez podania przyczyny (dotyczy samej odzieży czy gadżetów bez znakowania).

Jeśli zamówiłeś produkt z indywidualnym nadrukiem i nie spełnia on Twoich oczekiwań, napisz do nas maila na info@66projekt.pl Nie zostawimy Cię z problemie. Poszukamy rozwiązania który zadowoli obie strony.