Logo z początku istnienia naszej firmy, gdy byliśmy jeszcze dinozaurami, nie zaliczyłoby naszego audytu z wysoką notą. Logo miało za dużo elementów. Miało za małe, źle dobrane fonty z darmowych zasobów internetowych. Zbędne hasło reklamowe umieszczone wewnątrz logo. Gradienty utrudniające druk. To wszystko sprawiło, że logo nie było uniwersalne. Font z napisu 66projekt.pl był używany przez sieć kebabów, z którymi niekoniecznie chcieliśmy być kojarzeni. Nie mieliśmy nawet opracowanej spójnej identyfikacji i komunikacji, przez co drukarnie i współpracujące z nami firmy robiły z naszymi materiałami to, co chciały. Mieliśmy logo w różnych kolorach. Ulotki i wizytówki z różnymi czcionkami. To był dramat. Popełniliśmy sporo błędów. Teraz chcemy pomagać innym. Możesz uniknąć naszych problemów, zlecając nam DARMOWY AUDYT TWOJEJ MARKI.
Nie zamawiaj kota w worku. Zobacz jak wygląda przykładowy audyt: Link