Podsumowując
Rekomendujemy Państwu znaczące uproszczenie Logo. Pozbycie się wszystkich zbędnych elementów utrudniających druk m.in. na odzieży i gadżetach, którymi Państwo handlujcie. Próbowaliście wydrukować Wasze Logo na długopisie? Wyszło? Nie sądzę 😉
Przyjrzycie się stronom konkurencji, która prawdopobnie radzi sobie lepiej od Was. Pewnie dlatego, że mają dobrą stronę internetową. Sami mówiliście, że większość klientów przychodzi z internetu. Pomyślcie, że dzięki nowej stronie, która sprzedaje Wasze produkty, a nie pokazuje hobby szefa, portfel Waszych klientów urośnie kilkukrotnie. Naszym zdaniem warto.
Po wykonaniu logo, zaprojektujcie też charakterystyczny element graficzny dla Waszej marki. Może to być pattern, unikalne ikony lub brand hero. Przenieście go na wszystkie materiały tak, żeby wyglądało to spójnie. Określcie Wasz kolor w palecie Pantone, tak, żeby wszystkie drukarnie wiedziały czego oczekujecie. Będziecie wtedy postrzegani jako większa profesjonalna firma. Warto zadbać o wizerunek marki.
Zobacz jak widzimy dobrą zmianę dla Ciebie.