AUDYT MARKI 66PROJEKT.PL (2012r.)
stare logo 66

Zapytaliśmy 6 osób, z czym kojarzy się im Państwa Logo. Pojawiły się skojarzenia ze starymi emblematami w knajpach czy na stacjach benzynowych USA albo z pieczęcią. Nazwa firmy może sugerować związek z legendarną Route 66? Wypowiedzi ankietowanych: “To chyba jakaś mała firma” / “chodzi o route 66?” / “fajne kolory” …

Czy Twoje Logo jest TRAFNE i oddaje charakter marki? 0

Przeszukaliśmy zasoby wyszukiwarki Google. Żaden z Twoich wypozycjonowanych konkurentów nie posługuję się takim samym lub bardzo podobnym Logo. Nie znaleźliśmy też takiego samego logo w zasobach Google grafika. Brawo!

Czy Twoje Logo jest ORYGINALNE i nie jest kradzione? 0

Logo ma zdecydowanie za dużo elementów, przez co, po zmniejszeniu do 1cm, jest właściwie niewidoczne. To problem w dzisiejszych czasach, gdzie małe logo musi być zauważalne na urządzeniach mobilnych. Logo nie będzie też widoczne z daleka na reklamach outdoorowych. Logo nie będzie dało się wykonać w wielu metodach druku. Nie wykonacie Państwo z niego np. neonu, nie wydrukujecie na małym gadżecie. Zapłacicie dużo więcej za druk gradientów na niektórych materiałach itd. Ten aspekt jest do dużej poprawy.

Czy Twoje Logo jest PROSTE i nie ma zbędnych elementów? 0

W Logo zastosowaliście Państwo dwa różne fonty. Oba są nieczytelne i za bardzo zbite. Nie do końca do siebie pasują. Font z napisu 66projekt.pl jest używany przez sieć kebabów w naszym mieście. To celowy zabieg? Użycie hasła reklamowego w logo nie jest w tym wypadku wskazane.

Czy zastosowałeś ODPOWIEDNIE FONTY dla swojej marki? 0

Odcienie koloru niebieskiego są lubiane przez większość społeczeństwa. To dobry wybór dla firmy.  Państwa grupą docelową jest odbiorca hurtowy, menedżer lub właściciel większej firmy. Tym bardziej wybór stonowanej kolorystyki jest w porządku. Należy zrezygnować z gradientów lub przygotować alternatywną wersję logo w 1 kolorze na potrzeby druku.

Czy zastosowałeś ODPOWIEDNIE KOLORY dla swojej branży? 0

Strona internetowa zaskoczyła nas bardzo. Ile tu się dzieje. Szafa grająca. Motocykliści wjeżdżający w stronę zachodzącego słońca. Naprawdę oryginalny pomysł! Świetny dla klubu motocyklowego, albo fanów Route 66. Obawiamy się, że właściciel za bardzo popłynął w kierunku swoich marzeń i zainteresowań. Zabrakło miejsca na odzież i gadżety reklamowe, którymi Państwo handlują.

Czy Twoja STRONA INTERNETOWA nie odstrasza klientów? 0

Z przedstawionych przez Państwa materiałów wynika, że w identyfikacji 66projekt.pl panuje wolna amerykanka. Wygląda to tak, jakby projektami zajmowali się różni graficy, co jakiś czas nie zapoznawszy się z materiałami wcześniej drukowanymi przez firmę. Aspekt do poprawienia.

Czy Twoje materiały reklamowe i komunikacja SĄ SPÓJNE? 0

Podsumowując

 

Rekomendujemy Państwu znaczące uproszczenie Logo. Pozbycie się wszystkich zbędnych elementów utrudniających druk m.in. na odzieży i gadżetach, którymi Państwo handlujcie. Próbowaliście wydrukować Wasze Logo na długopisie? Wyszło? Nie sądzę 😉

Przyjrzycie się stronom konkurencji, która prawdopobnie radzi sobie lepiej od Was. Pewnie dlatego, że mają dobrą stronę internetową. Sami mówiliście, że większość klientów przychodzi z internetu. Pomyślcie, że dzięki nowej stronie, która sprzedaje Wasze produkty, a nie pokazuje hobby szefa, portfel Waszych klientów urośnie kilkukrotnie. Naszym zdaniem warto.

Po wykonaniu logo, zaprojektujcie też charakterystyczny element graficzny dla Waszej marki. Może to być pattern, unikalne ikony lub brand hero. Przenieście go na wszystkie materiały tak, żeby wyglądało to spójnie. Określcie Wasz kolor w palecie Pantone, tak, żeby wszystkie drukarnie wiedziały czego oczekujecie. Będziecie wtedy postrzegani jako większa profesjonalna firma. Warto zadbać o wizerunek marki.

Zobacz jak widzimy dobrą zmianę dla Ciebie.

 

propozycja rebrandingu 66projekt

Uważasz, że warto rozmawiać dalej o Twojej marce?

Agata Pawicka I +48 664 166 103 I agata@66projekt.pl

Agata Pawicka UX Designer Account Manager w studio graficzne 66projekt poznan AUDYT MARKI DLA 66PROJEKT.PL
Uważasz, że warto rozmawiać dalej o Twojej marce?

Agata Pawicka I +48 664 166 103 I agata@66projekt.pl