REGULAMIN

REGULAMIN

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.66projekt.pl oraz kejter.pl, prowadzonym przez JANUS + 66projekt.pl Mirosław Bagrowski, ul. Rynek Sródecki 13, 61-126 Poznań , NIP: PL 7821307418, REGON: 639687723. 

1. ZAKRES OBOWIĄZYWANIA REGULAMINU

Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.

2. ZAWARCIE UMOWY

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z JANUS + 66projekt.pl

Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. W celu zawarcia umowy należy dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia.

Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania Państwa zamówienia w systemie informatycznym naszego sklepu internetowego zawarta zostaje umowa sprzedaży. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i zawarcia umowy.

Zastrzegamy sobie prawo wycofania umowy w przypadku zamówień minimalnych (10 sztuk) na różne produkty, jeżeli zajdzie potrzeba znakowania ich w różnych technologiach. Zamówienia minimalne na 10 sztuk przyjmowane są tylko i wyłącznie z możliwością znakowania w jednej technologii druku.

Zamówienie, które nie może zostać zrealizowane z przyczyn niezależnych od nas jak np. problem z dostępnością produktów może zostać anulowane bez podania przyczyny, a pieniądze zwrócone kupującemu na wskazany numer konta w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

3. JĘZYK I ZASADY UTRWALANIA UMOWY

Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim

Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.

4. DOSTAWA PRODUKTÓW

Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.

Oferowane w sklepie produkty sprzedajemy wyłącznie w drodze wysyłkowej. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

5. PŁATNOŚCI

W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:* Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych.

* Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.

* Płatność szybkim przelewem poprzez bramkę płatności Przelewy24.

* Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

* Na życzenie klienta możemy uruchomić w sklepie bramkę płatności PayPal.

Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

6. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy, przysługuje Państwu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.

7. ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI RZECZY

Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.

8. SZKODY POWSTAŁE PODCZAS TRANSPORTU

Dotyczy Konsumentów: W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady opisanych w punkcie poniżej. Szybsze zgłoszenie stanowi jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego): Ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowego pogorszenia stanu produktu przechodzi na Państwa w momencie jego wydania przez nas spedytorowi, przewoźnikowi lub innej osobie lub instytucji zajmującej się realizacją wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od momentu przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Państwu oraz za zawinione przez przewoźnika opóźnienie w dostarczeniu przesyłki.

9. RĘKOJMIA, GWARANCJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY

WYMIANA ODZIEŻY SZYTEJ NA ZAMÓWIENIE

Jeżeli rozmiar okazał się nietrafiony lub po namyśle stwierdzasz, że wolisz inny wzór możesz dokonać wymiany. Pamiętaj, że masz na to 14 dni, a produkt nie może nosić śladów użytkowania. Co musisz zrobić:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz wymiany: POBIERZ
  2. Odeślij wymieniany produkt listem poleconym lub kurierem wraz z załączonym formularzem na adres:Power Canvas sp. z o. o.
    Zabłocie 39/1
    30-701 Kraków
    Z dopiskiem „wymiana”.
  3. Nie musisz załączać paragonu. Dokumenty sprzedaży w wersji elektronicznej wysyłamy zawsze w mailu z informacją o wysyłce, dlatego posiadamy do nich dostęp.
  4. Koszt wysyłki produktu do nas ponosi Klient, zaś koszt odesłania wymienionego towaru ponosimy my.
  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu wymiany.
  6. W ciągu 7-14 dni wyślemy do Ciebie przesyłkę z wymienionymi produktami na wskazany w formularzu wymiany adres.

ZWROT ODZIEŻY SZYTEJ NA ZAMÓWIENIE

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Jeśli więc z jakichś powodów uznasz, że jednak nie potrzebujesz naszych super koszulek możesz bez żadnych problemów dokonać zwrotu. Pamiętaj, że produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien posiadać oryginalne metki. Co musisz zrobić:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu: POBIERZ
  2. Odeślij zwracany produkt listem poleconym lub kurierem wraz z załączonym formularzem na adres:Power Canvas sp. z o. o.
    Zabłocie 39/1
    30-701 Kraków
    Z dopiskiem „zwrot”.
  3. Nie musisz załączać paragonu. Dokumenty sprzedaży w wersji elektronicznej wysyłamy zawsze w mailu z informacją o wysyłce, dlatego posiadamy do nich dostęp.
  4. Koszty wysyłki zwracanych produktów ponosi klient.
  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu zwrotu.
  6. W ciągu 14 dni dokonamy zwrotu kwoty za produkty oraz wysyłkę na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.

REKLAMACJA ODZIEŻY SZYTEJ NA ZAMÓWIENIE

Robimy co w naszej mocy, żeby wszystkie produkty były dopracowane. Jeśli jednak Twój posiada wadę fabryczną, po pierwszym praniu coś się zniszczyło lub w jakikolwiek sposób jest niezgodny z umową sprzedaży zrobimy wszystko co się da aby naprawić nasz błąd. Co musisz zrobić:

  1. Na początku napisz do nas maila na adres: kontakt@powercanvas.pl. Opisz problem i najlepiej załącz zdjęcia obrazujące wadę. Może okazać się, że to wystarczy do uznania reklamacji.
  2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji: POBIERZ
  3. Odeślij reklamowany produkt listem poleconym lub kurierem wraz z załączonym formularzem na adres:Power Canvas sp. z o. o.
    Zabłocie 39/1
    30-701 Kraków
    Z dopiskiem „reklamacja”.
  4. Nie musisz załączać paragonu. Dokumenty sprzedaży w wersji elektronicznej wysyłamy zawsze w mailu z informacją o wysyłce, dlatego posiadamy do nich dostęp.
  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu reklamacji.
  6. W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy Cię o jej wyniku. Jeśli rozpatrzymy ją pozytywnie naprawimy lub wymienimy towar na nowy, a jeśli nie będziemy w stanie to zwrócimy Ci całość kosztów, łącznie z kosztami odesłania towaru do nas.

WYMIANA / ZWROT / REKLAMACJA ODZIEŻY GOTOWEJ – BUDŻETOWEJ

Jeśli chciałbyś zareklamować odzież gotową z działu https://66projekt.pl/fullprint/oferta-koszulek-budzetowych, skontaktuj się z 66projekt.pl, pod numerem telefonu +48 728 961 861 Opisz sytuację. Twój opiekuj, powie co dalej i przygotuję wszystko za Ciebie. Reklamacje rozpatrzymy w ciągu 3 dni roboczych. 

Zwrotu możesz dokonać na adres:

JANUS + 66projekt.pl
Mirosław Bagrowski
Ul. Rynek Śródecki 13 
61-126 Poznań 
NIP: 7821307418

10. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiada nie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

11. KODEKS DOBRYCH PRAKTYK

Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops” dostępnym pod niniejszym linkiem [https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_pl.pdf?__hstc=131357072.99a265337744294b740e0787aea508c4.1561420800102.1561420800103.1561420800104.1&__hssc=131357072.1.1561420800105&__hsfp=1817143912].

12. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl [https://www.uokik.gov.pl/] w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich [https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php]”.

Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr [https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL] Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

Zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między naszym przedsiębiorstwem, a Konsumentem jest: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, http://wiih.org.pl/.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.

Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, wówczas dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.

Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, osobą prawną prawa publicznego lub wyodrębnionym podmiotem publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.