fbpx
 

Owocowa historia

Owocowa historia

Fruit Of The Loom to jedna z najstarszych i najbardziej cenionych marek odzieży reklamowej na świecie. Jakość i utrzymanie wysokich standardów sprawiły, że marka z pod znaku owoców utrzymuję się na rynku od ponad 160 lat. Obecnie zatrudniając kilkadziesiąt tysięcy pracowników na 3 kontynentach. Przeczytajcie krótką historię o początkach produkcji koszulek do nadruków.

Początki odzieży reklamowej firmy Fruit Of The Loom to rok 1851. Miejsce akcji – Stany Zjednoczone. Założyciele bracia z Rhode Island.

Po 5 latach od założenia pierwszej szwalni powstaje owocowe logo inspirowane rysunkiem córki jednego z klientów. Logo jest 418 zastrzeżonym znakiem handlowym na całym świecie! Marka odzieży reklamowej Fruit Of The Loom jest zatem starsza od Coca Coli czy nawet żarówki elektrycznej.

Dziś po ponad półtorej wieku działalności firma Fruit Of The Loom jest wiodącym producentem koszulek t-shirt, koszulek polo, koszul oraz bluz dostosowanych idealnie do nadruków reklamowych.

W 2002 roku owoce zostały częścią Berkshire Hathaway Group zapewniając sobie doskonałe źródło finansowania dalszego rozwoju przez najznamienitszego biznesmana na świecie Warren Buffeta.

W ostatnich latach Fruit Of The Loom wchłonęło markę Russel Corporation poszerzając tym samym swój asortyment o wiele nowych pozycji odzieży reklamowej dla wymagających klientów.