fbpx
 

Dobór metody znakowania - koszulki t-shirt

Dobór metody znakowania – koszulki t-shirt

Często spotykamy się w Naszym biurze z zapytaniem czym znakować daną odzież reklamową. Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na tak zadane pytanie, ponieważ wszystko zależy od materiału oraz jakości ubrań reklamowych. Ważnym aspektem przy wyborze metody nadruku jest nakład zamawianej odzieży reklamowej, ilość kolorów oraz złożoność projektu graficznego. Najważniejszy jest też oczywiście sam materiał, który przyjmuję konkretne nadruki. By odpowiednio przybliżyć Państwu temat, zajmę się poszczególnymi partiami ubrań po kolei. Dziś przedstawię koszulki t-shirt.

Najczęściej znakowana odzież reklamowa i najpopularniejsza we wszystkich branżach. Wybór koszulek jest przeogromny. Różnią się wszystkim – gramaturą, kolorami, mieszanką z której są wykonane. Mamy w ofercie idealne koszulki reklamowe dla sportowców – oddychające oraz dopasowujące się do ciała. 100% bawełniane lub z różnym stopniem domieszek poliestru.

Ofertę mamy tak szeroką, że zaspokoimy wymagania każdego klienta, ale pamiętajmy, że za wysoką jakość idzie również cena. Po wybraniu interesującego nas produktu przychodzi moment na wybranie metody znakowania. W przypadku koszulek typu t-shirt nie warto brać pod uwagę haftu komputerowego. Koszulka będzie mniej trwała i wytrzymała, materiał przy hafcie będzie bardziej podatny na przetarcia. Osoba nosząca będzie odczuwać dyskomfort, szczególnie przy wysiłku fizycznym. Haft komputerowy “nie oddycha” jak reszta koszulki. Przeszycia będą odczuwalne na skórze.

Przy dłużej ilości zamawianych koszulek metodą, którą warto rozważyć jest sitodruk. Daję on możliwość wykonania nadruku do 9 kolorów wg. pantone klienta. W przypadku sitodruku, nadruki wykonujemy zarówno z przodu, z tyłu jak i na rękawach. Jest to najtrwalsza wymyślona przez człowieka forma znakowania tekstyliów zaraz po hafcie. Dobrze wykonany sitodruk wytrzyma bardzo dużą ilość prań. Jak każda metoda ma on również swoje wady. Znakowanie opłacalne jest od 50 sztuk w górę dla jednego wzoru nadruku. Warto również zaznaczyć przy tym, że nie ma możliwości zaoszczędzenia na koszulce zmniejszając nakład – koszty znakowania koszulek maleją wraz z zwiększeniem ich ilości. Jest jeszcze jeden minus – dla całego nakładu musi być jednakowy projekt nadruku.

nadruk-sitodruk-poznan-4 nadruk-sitodruk-poznan-2 sitodruk-poznan-3

Istnieje metoda zastępcza dla sitodruku – DTG. Technologia idealnie wpasowująca się w lukę znakowania dla małej ilości ubrań reklamowych. Specyfika nadruków jest bardzo podobna do sitodruku. Metoda cyfrowa jest jednak nieco mniej trwała. Daję za to możliwość znakowania w pełnej gamie kolorów. Tą metodą nadrukujesz zdjęcia i wielokolorowe wzory. Koszty znakowania koszulek są stałe, można zamawiać od 1 sztuki. Powyżej 10 sztuk cena jest niższa.

[video_row video=”https://www.youtube.com/watch?v=wtz6uwlHATc” mute=”mute”]

Gdy chcemy znakować nasze koszulki firmowe jedynie prostymi  1-2 kolorowymi wzorami graficznymi lub napisami polecałabym znakowanie folią flex – szybkie, trwałe i ładnie prezentująca się metoda, która nie pochłonie zbyt wysokich nakładów finansowych. Dzięki stosowaniu wyłącznie wysokiej jakości folii jest to metoda bardzo trwała. Do biura przychodzą klienci z odzieżą znakową u nas 3 lata wcześniej. Nadruki cały czas wyglądają tak samo!

nadruk-flock-poznan nadruk-flex-poznan-3 nadruk-flex-poznan-bluza2

Reasumując, wszystko rozbija się o nakłady finansowe, które chcemy przeznaczyć na zamówienie oraz ilość sztuk, jaką chcemy poznakować. Gdy tylko będziesz znać odpowiedź  – zapraszam do kontaktu. Pomogę Ci dobrać ofertę spełniającą Twoje oczekiwania.

,