Formy marketingu

Firmy prześcigają się w pomysłach na to, aby zdobyć i zatrzymać klienta. Gadżety reklamowe to bardzo dobra opcja na to. A konkurencja jest na tyle duża, że trzeba mieć się stale na baczności i podążać za trendami. Żeby nie okazało się, że zostaliśmy w tyle. Jednym ze skutecznych sposobów marketingu jest oferowanie różnego rodzaju gadżetów reklamowych.

Upominki reklamowe dopasowuje się do klientów. Co innego sprawdzi się w sklepie z produktami dla dzieci, sklepie motoryzacyjnym, a jeszcze co innego w banku. Choć czasami różnica może pojawić się wyłącznie w designie. Doskonałym tego przykładem są pendrive reklamowe, które możemy zamówić w ogromnej ilości wersji. W przypadku banku – ale nie tylko – świetnie sprawdzą się pendrive’y imitujące kartę kredytową (PDc-7). O takich samych gabarytach, płaskie i z dowolnym nadrukiem. Jeżeli zależy nam na elegancji, to wtedy możemy postawić na egzemplarze metalowe. Jeszcze do niedawna prawdziwym hitem były pendrive’y ukryte w długopisie, ale ostatnio wyrosła im konkurencja w postaci Power Banków.

Szczególnie godne uwagi są te, które dodatkowo posiadają funkcję latarki. Takie praktyczne gadżety reklamowe z pewnością będą często używane, a dzięki temu reklama będzie miała odpowiednią siłę nośną. Kolorystykę, jaką będą miały upominki reklamowe najlepiej jest dobrać do barw, z jakimi identyfikowana jest firma, a następnie umieścić na nich logo, slogan lub dowolny napis. Im bardziej produkt będzie przykuwał uwagę, tym lepszy osiągniemy efekt, ponieważ reklama zostanie zapamiętana.

Artykuły reklamowe zawsze na czasie

Zakup dużej ilości gadżetów, to inwestycja, która musi być dobrze przemyślana przez marketingowców zatrudnionych w firmie, ponieważ na takie małe działania, składa się ogólny sukces… Lub jego brak. A zatem jakie upominki sprawiają, że zadowolony jest zarówno klient, jak i przedsiębiorca, z uwagi na pomyślne działanie strategii? Na pewno będą to kubki reklamowe, ale pod warunkiem, że będą odznaczały się oryginalnością. Mowa tutaj, np. o kubkach z łyżeczką, które w uchwycie mają specjalne otwory na to, aby umieścić w nich ową łyżeczkę.

Warto aby kubki reklamowe miały napis wewnątrz, mogą też być w całości pokryte w środku kolorem pantone firmy, mieć nadruk przez rant lub tablicowy – umożliwiający robienie napisów kredą. Ciekawe są również takie kubki, które po zalaniu wrzątkiem zmieniają kolor lub uwidaczniają logo firmy czy hasło reklamowe. A co z odzieżą? Ona oczywiście też jest bardzo trafionym gadżetem reklamowym.

Tshirty reklamowe, koszule z haftem, bluzy, polary i kurtki firmowe, to tzw. chodząca reklama. Klient zadowolony z otrzymanego prezentu będzie w nim chodził, a to sprawi, że reklama będzie szerzyła się dalej. O co w przypadku odzieży trzeba zadbać? O właściwy rozmiar dla danej osoby, ponieważ w innym razie skuteczność upominku reklamowego znacznie spadnie. Bo jak nosić coś, co jest za małe lub za duże? Nie da się! Co do nadruków, to możliwości są duże. Bardzo popularne są nadruki sitodrukowe, odporne na pranie i możliwe do zrobienia na różnego rodzaju odzieży. Z kolei jeśli zależy nam na elegancji, to najlepsze będzie haft reklamowy – bardzo trwały, o wysokiej estetyce, idealny do polarów, czapek czy ręczników.