FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji zazwyczaj wynosi od 3 do 10 dni roboczych Czas realizacji jest też w dużej mierze uzależniony od wybranej metody nadruku oraz dostępności danego produktu.

Ceny w sklepie

Ceny widoczne są przy produktach. Podajemy ceny netto do której należy doliczyć VAT 23%. Wszystkie ceny uwzględniają nadruk do formatu A4 w 1 miejscu.

Czy znakujecie towar powierzony?

Raczej nie, jeśli już to na wyłączną odpowiedzialność klienta. Nie odpowiadamy za uszkodzenia materiału, którego nie znamy. Znakowanie powierzonego towaru podlega indywidualnej wycenie. Może być droższe o 20% – 50% od znakowania naszego towaru. Przy wielonakładowym znakowaniu przeprowadzamy test pierwszej sztuki celem sprawdzenia. Zazwyczaj mamy za dużo pracy przy znakowaniu naszej odzieży i gadżetów, które znamy i rekomendujemy. Dlatego zwykle odmawiamy znakowania powierzonego towaru. Czasem robimy wyjątki jeśli znakowanie jest proste, a nakład sensowny

Czy robimy nadruki na poczekaniu?

Nie! Proces znakowania jest złożony i wymaga czasu. 

Jak mogę zapłacić?

Za pomocą bramki płatności przelewy24, paypalem, przelewem do faktury pro forma, kartą kredytową, Google Pay, Apple Pay oraz osobiście w naszej pracowni na ul.Rynek Śródecki 13, gotówką przed uruchomieniem produkcji.

Jakie są metody wysyłki?

Kurier DPD, Kurier Inpost, UPS lub odbiór osobisty w naszej pracowni na ul.Rynek Śródecki 13. Nie wysyłamy za pobraniem. Wybór firmy kurierskiej jest uzależniony od naszych czynników wewnętrznych.

Przebieg reklamacji

Staramy się być najlepsi i nie doprowadzać do sytuacji, kiedy konieczny jest zwrot produktu. Jesteśmy jednak tylko ludźmi i czasem choć bardzo rzadko możemy popełnić błąd, którego nie zauważymy.

Masz prawo oddać towar, który nie został wykonany na indywidualne zamówienie w ciągu 14 dni od dostawy bez podania przyczyny (dotyczy samej odzieży czy gadżetów bez znakowania).

Jeśli zamówiłeś produkt z indywidualnym nadrukiem i nie spełnia on Twoich oczekiwań, napisz do nas maila na info@66projekt.pl Nie zostawimy Cię z problemie. Poszukamy rozwiązania który zadowoli obie strony. Decyzję o uznaniu Twojej reklamacji otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia towaru. Uszkodzony towar odbierzemy na swój koszt. Szkodę naprawimy najszybciej jak to możliwe.